OBS - Just nu är det väldigt långa leveranstider när du köper frakt till Sverige. Räkna med upp till 30 dagar.

Så här tycker våra kunder

Här kan du se vad vad våra kunder tycker om vår butik. Varför inte skriva en egen recension?

KOMMENTARER 659

  • Det konstig att Kundservice inte svarar längre på alla meddelande, när kommer ni låsa upp problemet? Hur länge kommer vi vänta ?
    Jag har beställt min order för 27 01 19 och tills nu jag väntar. Sista gången jag beställer något från er.

  • Beställde och betalade varor 190202,som ej har kommit.Vad hör man?

  • Jävla tjaffs här från en massa beställare. Kan ni bättre komma över gränsen, åk själv då och sluta förstöra hoppet för andra mer tålmodiga beställare! . Jag är tacksam att Drinko hittar vägar förbi skatten, ibland på bekostnad av några extra veckor, Har fått min 5:e leverans helt utan anmärkning och utan tullastopp. Tack Drinko, bra jobbat. Denna gång var det en helt annan speditör som hanterade transporten över gränsen. Läste att några andra siter för tillfället helt ställt in transporter pga gränsproblem. Det är ändå här på Drinko det fungerar bäst, men gardera alltid med extra väntetid!! Hellre vänta 3 veckor extra än att att pröjsa ut flera extra tusen lappar till tullen! MVH/ Nöjd återkommande kund

    • lyssna inte på peter. man ska inte behöva vänta 2 veckor. inga andra bolag har sånt här strul

  • Det är dags att anmäla bolaget till konsumentverket meddela om någon har gjort

  • Hej jag köpte mina varor 40 dagar sedan men har fått ingen var försiktigt

  • Niclas Svedberg 20:27, mars 14, 2019

    Nu har det nästan gått 2 månader sen jag beställde. Jag har fått saker från Kina med båt snabbare än så. Har Decargo som ska transportera det sålt alla lastbilar,lyssnat på Miljöpartiet och återgått till höst eller? Ett är då säkert...det här bolaget och Drinko kommer att självdö om inte det blir bättre ordning än så här på leveranserna. Jag vet att Drinko inte har hand om leveransen men väljer man att samarbeta med ett sånt här pass uselt bolag ger det hela sig själv.
    Niclas Svedberg

  • Hej,

    Beställde varor för 3-4 veckor sedan och valde att betala på faktura. Idag damp det ner ett inkassokrav från Svea Ekonomi??? Har fortfarande inte fått mina varor....

    Luktar bluff....

    • Katastrof!! Min sambo beställde i januari, fakturan är betald och vi får fortfarande åka till Systembolaget för att köpa de varor drinko skulle ha levererat för längesedan. Men det är ju betalt så ett håll ut Mail då och då kostar ju inget. ALDRIG MER DRINKO!!!

  • 2 månader nu, när kommer min order? nästa år eller? 222794

  • Hej, Kan ni förklara vad problemen är med fraktbolaget Decargo vore väldigt intressant att få ett ärligt svar från er. Jag har väntat över 1 månad på leverans ordernr 823227147

  • Hej
    Håller med er övriga som klagat på Decargo. Beställde mina varor 7/2 har ännu inte fått dem, utan jag får bara ett mejl; 5 mars 2019 kl. 11:12 skrev Decargo :

    Hej ,
    Beklagar att detta tar tid
    Dom jobbar fortsatt på implementeringen av ändringarna och förhoppningsvis löser det sig här snart innom någon vecka, det tar tyvär längre tid än vad vi uppskattat tidigare men ska nog börja närma sig en lösning här snart.
    Du kommer få information när det närmar sig så det är bara att hålla ut en stund till.

    Jag bryr mig inte om implementeringar jag vill ha mina varor.
    Hälsningar
    LB

  • Elisabeth Roos 05:36, mars 6, 2019

    Beställde för över två veckor sedan. Fick besked om att det var försenat upp till 14 dagar. När 14 dagar hade passerat skrev jag igen. Då fick jag veta att det skulle ta ytterligare 14 dagar

  • Gjorde en beställning i mitten av Feb, och betalt allt inkl frakten, verkar som det inte är upphämtat ännu
    det är sämre än dåligt.

  • johan från gävle. 12:06, februari 25, 2019

    undrar bara vart min order tagit vägen? decargo är ju verkligen ett skämt som frakt företag anser jag!!!! man får ett mail den 29/1 att det är på väg men sen händer det inget mer!!!!!

    • Hej Johan, Beklagar att det drar ut på tiden. Som du säkert sett från de andra kommentererna här senaste veckan så har fraktbolagen endel förseningar pga ändringar osv som drabbar dig tyvär.
      De jobbar på saken och räknar med att det ska lösa sig innom någon vecka så det rullar på som vanligt och då kommer dina varor med.

  • Hej! Beställde varor den 26 jan. och mailade fraktfirman Decargo när det dröjde med frakten och de svarade detta: "Det har varit förseningar i EU som gjort att det dragit ut på tiden. Dina varor hämtades i starten på veckan hos butiken och det ska registreras in i Sverige i nästa vecka eller senast den efter." - Detta mailade Decargo mig för ett par veckor sedan!

    Efter det har jag inte hört någonting eller fått några varor. Snälla Drinko byt transportföretag, som det är nu är dom ju rena skämtet!

    Hälsningar Ebbe

    • Beklagar att det drar ut på tiden för dig Ebbe, dom jobbar på att lösa förseningarna och var i kontakt med oss i veckan som var ang att de tror det är löst innom någon vecka så du kommer få dina varor till slut.

    • du vet ebbe drinko ger fan i om vi får varor eller inte. dom va bättre förr innan dom anlitade decargo.

      • Hej mattias, det stämmer väll endå inte? Alla våra kunder har garanti från fraktbolagen, något vi även svarat dig på mail om. Tyvär så har dom ändringar i sina fraktavtal som ger längre leveranstider tills de fått allt på plats. Något som är beklagligt såklart. De jobbar på spräng för att lösa det.

  • Hej jag fick endast 1 av 2 st paket, fraktbolaget ni rekommenderar är ju ett skämt! Det går ju inte ens att kontakta dom. Vad ska man göra ? Beställde mina varor för 1 månad sen!

    • Beklagar att det ena paketet dröjer, fraktbolagen jobbar på ändringar som gjort att ditt sista paket snart kommer vara påväg mot dig och Sverige. Dom kommer ta kontakt när det närmar sig.
      Skriv en mail till oss så ska vi se på någon form av kompensation såklart för den extra väntan du fått vara med om.

  • Gick snabbt och smidigt att beställa snabbt mail att varorna var hämtade o packade, sen var det stopp tog 2 veckor innan dom hörde av sig. Det är för lång tid försökte maila fick inget svar hittar inget tel till dom som hämtar och kör ut det är dåligt. Annars varorna var fint packade helt o fint.

    • Beklagar att du får vara med om förseningar just nu hos transportbolagen. Dom har varit i kontakt med oss och jobbar på att lösa det fortast möjligt så du kan få dina varor in till Sverige.
      Skriv en mail till oss så ser vi på kompensation för den extra väntan du fått vara med om.

  • Ingrid Alfredsson 10:24, februari 21, 2019

    Jag gjorde min beställning i mitten av februari, godset och frakten är betalda. Någon uppgift från Decargo om hämtning har jag inte fått ännu.Ddessutom svårt att komma i kontakt för information är omöjligt. Så tråkigt bemötande

    • BEklagar att det är svårt att få kontakt med Decargo, om har väldigt få timmar med support på veckodagarna men de ska uttöka detta snart vet jag. De jobbar på med försenignarna och ändringar som gjort att det dragit ut på tiden för dina varor. De kommer lösa detta fortast möjligt så du får dina varor till slut.
      Ta kontakt med oss på e-post så ska vi se på en kompensation för extra väntetiden.

  • Kan jag veta när mina beställningar kommer? Jag vill ha förklar, 5 veckor sedan jag har beställt. Vad är det som händer? 222794

    • Försenignar hos fraktbolaget pga ändringar gör att det dragit ut väldigt på tiden för endel. Dom jobbar för fullt på att lösa detta och du kommer bli kontaktad när det är i närheten.
      Beklagar att detta gör så du får vänta länge :(

  • Jag gjorde beställningen den 24 Januari och leveransen lämnades till transportör den 6 februari. Sedan dess har jag inte hört något från Delcargo trots att jag mailat dem 3 gånger. Jag skulle haft mina varor till helgen som gick den 15-16 februari till en större fest

    • Beklagar väntetiden, fraktoblaget som du anlitat jobbar på att få ordnign på förseningarna dom har i EU, dom räknar med att du ska ha det om någon vecka senast.
      Dom kommer ta kontakt med dig när det närmar sig.

  • när kommer min order? Ordernummer 
    222794, Mvh Shakur

    • Hej
      Förseningar hos fraktbolaget har gjort att det drar ut på tiden. Du kommer få info så fort det är i Sverige.
      Beklagar den extra väntan detta medfört

  • jag bestälde varor av er den 24-1 och har betalat fakturan till svea ekonomi den 30-1 nu undrar jag vad varurna har tagit vägen väntar på en förklaring ordernummret är 351691 Med vänlig hälsning Berra

    • Beklagar att det drar ut på tiden.
      Fraktbolaget har haft försenignar som de jobbar med att lösa så det kommer troligen lösas innom 1-2v och du vill bli kontaktad när det är i Sverige

  • Hej!
    När kommer jag få mina beställningar,? 3 veckor sedan jag har beställt och tills nu fick jag inget.(222794)

    • Hej
      Dina varor ska vara påväg med fraktbolaget du anlitat, du kan ta kontakt med dem på e-post: kundservice@decargo.eu
      Räknar med att du har varorna denna vecka eller senast runt helgen som kommer.

  • Hur är de med transporterna är dom regelbundena nu eller är fortvarande en till tre månaders leveranser.
    MVH Lars Lindberg

  • Saknar min beställning från den 19/1-19 ( 823226525 )
    Kan man på något vis kontakta Decargo för spårning ?

    • Hej
      Yes, du kan nå dom på e-post: kundservice@decargo.eu
      Skriv en e-post till dom så kommer du få hjälp :)

  • Hej,
    när kommer min order? Ordernummer
    222794, Mvh Shakur

    • Hej,
      Din order färdigpackades i slutet på januari och hämtades i starten på feb av fraktbolaget du anlitat, så det är påväg.
      Du kommer bli kontaktad när det är i Sverige, troligen denna eller senast nästa vecka.
      Fraktbolaget du anlitat har mer koll på läget än oss om du har mer funderingar.

      Ha en fin dag vidare

Artiklar 1 till 25 av totalt 447

Lämna en kommentar
Vikt på din order: kg (Max 80 kg)
Gå till kassan X
.