Just nu kan du inte lägga din order till Sverige hos oss. Transportbolagen upplever leveransproblem.

Vi rekommenderar dig att handla på Lauréns Vinhandel

Så här tycker våra kunder

Här kan du se vad vad våra kunder tycker om vår butik. Varför inte skriva en egen recension?

KOMMENTARER 726

  • Har väntat sedan den 12/4 då lovade Decargo 3-12dagar men nu hoppas på att kan ta tag i
    för det någon som kan lösa Jag var dum att betal när jag beställde varorna ornr 823217031

  • Kristina Larsson 11:55, april 25, 2018

    Hej fick wisky i dag nu väntar jag på ölen hoppas att den kommer med hälsningar Kristina Larsson

  • morgan karlsson 16:12, april 24, 2018

    jag tycker drinko är ett bra företag men det kan man inte säga om fraktbolaget decargo som hämtade varorna 9/3 hos er
    men jag har fortfarande inte fått mina varor frakten betalade jag samma dag som varorna beställdes nu är det 24/4 och jag har inte fått mina varor. det går inte att få kontakt med decargo dom svarar inte på mina meddelande. kan ni hjälpa mig.
    mvh morgan

    • Hej Morgan, jag har pratat med transportföretaget och din order ska vara levererad nu. Bara hör av dig till oss om det är något mer som du undrar över.

  • Hej
    Har betslet och betalt men glömt att betala frakten istalet så köpte jag en av samma mängd.
    Hur gör jag Mitt mejl är morgan.eklind@iclöud.com Snälla hjälp mej

  • Hej! lagt order 6/3 väntar än på varorna!!

  • Hej jag har bästell 3flaska wisky och en flaska vodga men jah har inte fått dem nästan två vecka jag har beställt min ord nummer 216448

  • Jag har lagt en order 34 29 20 den 5/4 men glömde boka frakt för 395:- och jag kan inte backa tillbaka för att komma till fraktbokningen!! vad kan jag göra? ordern är betald!

  • Hej Jörgen, bara maila oss ordernummer så återbetalar vi dig. Hälsningar Anna

  • Ja visst kan de ta tid att få leveransen i tid. men nu vet ja de och ja vet de kommer fram och är nöjd kund tänk bara få de hem de till dörren och betala en gång härligt.

  • är du läskunnig? står att det är strul med leverans. "OBS - TRANSPORTFÖRETAGEN UPPLEVER JUST NU STÖRNINGAR MED LEVERANSER TILL SVERIGE SÅ AVVAKTA MED ATT LÄGGA DIN BESTÄLLNING"

  • Beskedet jag har fått från decargo är att tar två till fyra veckor för att få leveransen. Det går inte att svara på deras mail. Om tre veckor är jag utomlands, vad göra? Jag vill ha pengarna tillbaka från både Drinco och decargo!

    • Hej Eva. Jag tror du kommer få paketet innan dess men det är dock inget jag kan lova. Kontakta oss på kundservice med ditt ordernummer så kan vi hjälpa dig bättre.

  • eva!! ha lite tålamod va! fraktbolagen har störningar som du kanske vet! mitt paket har stått stilla i ca 3 4 dagar men inte klagar ja och kräver pengar tillbaka

  • Är nu inne på vecka 3 utan att något händer! När kommer varorna egentligen. Både Drinko och Decargo svarar inte ens på mail! Tycker det känns oseriöst!

    • Hej Janne. Transportföretagen upplever problem med leveranser till Sverige just nu så jag måste be dig avvakta ytterligare. Vi kommer maila dig då det fungerar bra igen.
      Tills vidare kan du handla på vår andra sida laurens.se där vi står för transporten och allt fungerar.

  • Är de möjligt få leverans före påsk?

    • Hej Lars. Transportföretagen upplever problem med leveranser till Sverige just nu så jag kan inte lova dig det.

  • Mitt ordernummer 342159 27/2 har ännu ej kommit. Jag har betalat frakt hos Decargo Fraktnummer 823216336 Leverans lovad inom 3-7 dagar. Nu har det gått 16 dagar och inga varor.
    Ser fram emot en förklaring
    vänliga hälsningar
    Eva

    • Hej Eva, Transportföretagen upplever problem med leveranser till Sverige just nu så jag måste be dig avvakta ytterligare. Vi kommer maila dig då det fungerar bra igen. Tills vidare kan du handla på vår andra sida laurens.se där vi står för transporten.

  • när skickas mitt paket? ref. nummer: 342312 förhandsinfo mottagen den 6/3 Har försökt ta kontakt med transportföretaget men ej fått svar Vågar man handla mer på Drinko.se

    • Hej Jörgen. Du kommer få ditt paket så fort transportföretagen kan leverera igen så jag måste be dig hålla ut bara.

  • hm? när skickas mitt paket? refnummer: 902423. förhandsinfo mottagen sen 9 igår morse. förr fick man iaf tyskt dhl trackingnummer. men nu bara postnord kolliid.

  • Tomas Remstam 07:31, mars 8, 2018

    Hej!
    Beställde varor 26-Feb och fick elektronisk information från Postnord den 27-Feb, nu är det den 8-Mar och inget nytt har hänt, leveranserna tar längre och längre tid av någon anledning.
    Hur kan jag veta om varorna över huvud taget kommer, ordernummer 823216298.
    Tacksam för svar.
    /Tomas

    • Hej Tomas,
      Din order är hämtad hos oss och den elektriska informationen transportföretaget skickat till dig kommer att uppdateras då paketet väl kommit till Sverige. Då jag pratade med Decargo hade de längre ledtider än normalt mellan Tyskland och Sverige så de beklagar det långa leveranstiden. Vill du ha mer information måste jag be dig ta det med transportföretaget du anlitat. Hälsningar, Anna

  • Margareta Häggblom 14:45, mars 2, 2018

    Tack för snabbt svar. Min oro var obefogad, jag fick varorna idag. Jag är mycket nöjd med produkterna och ert vänliga bemötande. Kommer att handla fler gånger men då inte innan jag ska resa någonstans.
    Med vänliga hälsningar Margareta Häggblom

  • Tråkigt du känner så Tobias, Ja hoppas du fått mer matnyttiga svar från kundservice nu. Hälsningar, Anna

  • Margareta Häggblom 18:04, mars 1, 2018

    Hej! Har kontaktat er tidigare angående denna leverans
    Fick ett gott bemötande och paketet började levereras ganska omgående. Pga snökaos kom inte paketet igår med Post Nord som var bestämt. Ser inte ut som att jag får denna leverans imorgon. På måndag reser jag bort en månad vilket innebär att paketet går tillbaka till er. Kan ni möjligen ändra liggtiden på hämtningsstället till 6 veckor?
    Vänliga hälsningar Margareta Häggblom

    • Hej Margareta, Vad tråkigt att paketet inte kunde levereras pga snökaoset. Tyvärr går det inte att ha paket liggandes i 6 veckor så det bästa är om du försöker hämta det själv så det inte går i retur. Hälsningar, Anna

  • Hej Marianne, Har du ännu inte fått paketet ska du kontakta det transportföretag som du anlitade för att köra varorna hem till dig. De kommer hjälpa dig att spåra paketet och kunna se när paketet ska levereras till dig. Hälsningar, Anna

  • Hej Beatrice, Har du ännu inte fått paketet ska du kontakta det transportföretag som du anlitade för att köra varorna hem till dig. De kommer hjälpa dig att spåra paketet och kunna se när paketet ska levereras till dig. Hälsningar, Anna

  • Margareta Häggblom 10:53, februari 22, 2018

    Beställde av Drinko den 3/2 och valde Decargo som leverantör. Följer jag paketet verkar det som om det fortfarande är i Tyskland. Problemet är att jag inte kommer att kunna ta mot paketetet den från den 3/3 till 3/4. Kan ni förlänga liggandetiden på uthämtningsstället till en månad?
    Hälsningar Margareta

    • Hej Margareta. Decargo har nu kunnat hämta ditt paket så de kommer leverera till dig under nästa vecka så du ska hinna få det innan du åker. Hälsningar, Anna

  • Att leveransen dra ut på tiden och inte hålls är en sak men bo i Sverige och få hem de till dörren lagligt är bäst.

Artiklar 151 till 175 av totalt 480

Lämna en kommentar
Vikt på din order: kg (Max 80 kg)
Gå till kassan X
.