Så här tycker våra kunder

Här kan du se vad vad våra kunder tycker om vår butik. Varför inte skriva en egen recension?

KOMMENTARER 608

  • Beskedet jag har fått från decargo är att tar två till fyra veckor för att få leveransen. Det går inte att svara på deras mail. Om tre veckor är jag utomlands, vad göra? Jag vill ha pengarna tillbaka från både Drinco och decargo!

    • Hej Eva. Jag tror du kommer få paketet innan dess men det är dock inget jag kan lova. Kontakta oss på kundservice med ditt ordernummer så kan vi hjälpa dig bättre.

  • eva!! ha lite tålamod va! fraktbolagen har störningar som du kanske vet! mitt paket har stått stilla i ca 3 4 dagar men inte klagar ja och kräver pengar tillbaka

  • Är nu inne på vecka 3 utan att något händer! När kommer varorna egentligen. Både Drinko och Decargo svarar inte ens på mail! Tycker det känns oseriöst!

    • Hej Janne. Transportföretagen upplever problem med leveranser till Sverige just nu så jag måste be dig avvakta ytterligare. Vi kommer maila dig då det fungerar bra igen.
      Tills vidare kan du handla på vår andra sida laurens.se där vi står för transporten och allt fungerar.

  • Är de möjligt få leverans före påsk?

    • Hej Lars. Transportföretagen upplever problem med leveranser till Sverige just nu så jag kan inte lova dig det.

  • Mitt ordernummer 342159 27/2 har ännu ej kommit. Jag har betalat frakt hos Decargo Fraktnummer 823216336 Leverans lovad inom 3-7 dagar. Nu har det gått 16 dagar och inga varor.
    Ser fram emot en förklaring
    vänliga hälsningar
    Eva

    • Hej Eva, Transportföretagen upplever problem med leveranser till Sverige just nu så jag måste be dig avvakta ytterligare. Vi kommer maila dig då det fungerar bra igen. Tills vidare kan du handla på vår andra sida laurens.se där vi står för transporten.

  • när skickas mitt paket? ref. nummer: 342312 förhandsinfo mottagen den 6/3 Har försökt ta kontakt med transportföretaget men ej fått svar Vågar man handla mer på Drinko.se

    • Hej Jörgen. Du kommer få ditt paket så fort transportföretagen kan leverera igen så jag måste be dig hålla ut bara.

  • hm? när skickas mitt paket? refnummer: 902423. förhandsinfo mottagen sen 9 igår morse. förr fick man iaf tyskt dhl trackingnummer. men nu bara postnord kolliid.

  • Tomas Remstam 07:31, mars 8, 2018

    Hej!
    Beställde varor 26-Feb och fick elektronisk information från Postnord den 27-Feb, nu är det den 8-Mar och inget nytt har hänt, leveranserna tar längre och längre tid av någon anledning.
    Hur kan jag veta om varorna över huvud taget kommer, ordernummer 823216298.
    Tacksam för svar.
    /Tomas

    • Hej Tomas,
      Din order är hämtad hos oss och den elektriska informationen transportföretaget skickat till dig kommer att uppdateras då paketet väl kommit till Sverige. Då jag pratade med Decargo hade de längre ledtider än normalt mellan Tyskland och Sverige så de beklagar det långa leveranstiden. Vill du ha mer information måste jag be dig ta det med transportföretaget du anlitat. Hälsningar, Anna

  • Margareta Häggblom 14:45, mars 2, 2018

    Tack för snabbt svar. Min oro var obefogad, jag fick varorna idag. Jag är mycket nöjd med produkterna och ert vänliga bemötande. Kommer att handla fler gånger men då inte innan jag ska resa någonstans.
    Med vänliga hälsningar Margareta Häggblom

  • Tråkigt du känner så Tobias, Ja hoppas du fått mer matnyttiga svar från kundservice nu. Hälsningar, Anna

  • Margareta Häggblom 18:04, mars 1, 2018

    Hej! Har kontaktat er tidigare angående denna leverans
    Fick ett gott bemötande och paketet började levereras ganska omgående. Pga snökaos kom inte paketet igår med Post Nord som var bestämt. Ser inte ut som att jag får denna leverans imorgon. På måndag reser jag bort en månad vilket innebär att paketet går tillbaka till er. Kan ni möjligen ändra liggtiden på hämtningsstället till 6 veckor?
    Vänliga hälsningar Margareta Häggblom

    • Hej Margareta, Vad tråkigt att paketet inte kunde levereras pga snökaoset. Tyvärr går det inte att ha paket liggandes i 6 veckor så det bästa är om du försöker hämta det själv så det inte går i retur. Hälsningar, Anna

  • Hej Marianne, Har du ännu inte fått paketet ska du kontakta det transportföretag som du anlitade för att köra varorna hem till dig. De kommer hjälpa dig att spåra paketet och kunna se när paketet ska levereras till dig. Hälsningar, Anna

  • Hej Beatrice, Har du ännu inte fått paketet ska du kontakta det transportföretag som du anlitade för att köra varorna hem till dig. De kommer hjälpa dig att spåra paketet och kunna se när paketet ska levereras till dig. Hälsningar, Anna

  • Margareta Häggblom 10:53, februari 22, 2018

    Beställde av Drinko den 3/2 och valde Decargo som leverantör. Följer jag paketet verkar det som om det fortfarande är i Tyskland. Problemet är att jag inte kommer att kunna ta mot paketetet den från den 3/3 till 3/4. Kan ni förlänga liggandetiden på uthämtningsstället till en månad?
    Hälsningar Margareta

    • Hej Margareta. Decargo har nu kunnat hämta ditt paket så de kommer leverera till dig under nästa vecka så du ska hinna få det innan du åker. Hälsningar, Anna

  • Att leveransen dra ut på tiden och inte hålls är en sak men bo i Sverige och få hem de till dörren lagligt är bäst.

  • Hej, Det får vi lösa. vilket ordernummer har du hos oss så kan jag hjälpa dig, Hälsningar Anna

  • Jag kan bara skriva till er med den mail adress som är fel ska vara mariekubbe@hotmail .com

  • Är de alltid problem med Post Nord ?, eller är de en gångs förselse

    • Hej Roland. Problemet har varit att Decargo har varit senda med att hämta paketen så leveranstiden har blivit längre än normalt. De har nu fått ordning på detta så det hämtar mer ofta hos oss så det kommer gå snabbare nu. Hälsningar, Anna

  • Har handlat en gång och allt fungerade perfekt med snabb leverans.

    • Du ska inte vara ledsen har väntat på en leverans sedan 5/1 2018, fick besked igår vänta en vecka så går de som på en räls vilket svars

  • Hej! Jag la in en beställning i fredags som jag behöver ändra på, men kommer varken fram på telefon eller e-post (dessa går bara i retur). Kan ni ta kontakt med mig?

  • Torbjörn Östling 12:47, januari 12, 2018

    HEJ !

    Beställde varor 22 dec , leveransen kom 9 jan , Decargo meddelade efter att jag mailat dom att dom inte
    hade haft några lastbilar ! Jag bor i Sthlms området , leveransen JÄTTEBRA packad , bra priser , har varit till
    Tallinn många gånger och köpt , men det här var bättre t.ex. Vodka för 130 : - / lit inkl frakt.

  • Beställde i mellandagarna, men inte hört ett smack, helt lost vad som händer?
    Får ingen information när varor levereras, och det är dumt, jobbar ju, rena turen om man är hemma.
    Mvh. Torgny!

    • Hej Torgny. Det får vi kolla på. Kan du maila oss på kundservice ditt ordernummer så kan vi lösa det. Hälsningar, Anna

  • På Drinko jag gärna handlar det jag behöver
    så smidigt och samtidigt sparar en massa klöver
    Roligt och trevligt det är
    utan att något kånka bär

  • Hoppas man får sitt paket innan jul!

  • Jag är jättenöjd mer er och har varit det sedan jag handlade hos er för första gången. Så smidigt att beställa hem istället för att konka på varorna.

Artiklar 101 till 125 av totalt 420

Lämna en kommentar
Vikt på din order: kg (Max 80 kg)
Gå till kassan X
.