Så här tycker våra kunder

Här kan du se vad vad våra kunder tycker om vår butik. Varför inte skriva en egen recension?

KOMMENTARER 730

  • Skriv i er annons att ni har strul med leveranserna ljust nu

  • Fredrik nolsson 20:41, juni 3, 2019

    Haha här kommer en till missnöjd beställde 26/2 men inte en öl

    • Hej
      Har du ett order nummer på köpet? provade söka på din mailadress men fick inte upp något. Det har varit förseningar pga fraktbolaget väntade på nya avtal tidigare iår med det är klart nu hos dem så köpte du i slutet på februari borde du fått det till nu. Har du skickat oss en mail om saken, om inte så gör gärna det så ska vi hjälpa dig

  • Beställde 30/1 har inte fått någon leverans än.

    • Hej Jan,
      Om du fortfarande väntar på ett köp som hämtats i januari så ta kontakt med oss och fraktbolaget på mailsupporten så kommer de kunna hälpa dig att reda ut saken.

  • Hej, Drinko och Lauren!

    Det här borde ni ju svara på - om ni är måna om era kunder! Eller hur?

    Vi väntar på ett svar!

  • Det här är inte ok!
    Ett sådant här bolag ska inte få finnas på nätet. Att inte ha ett telefonnummer som man kan ringa är bara så dåligt!
    Och inga förklaringar - vid försenade leveranser!

    Nu kontaktar vi Konsument Europa - för att få bort det här bolaget! Men först ska de betala tillbaka alla pengar de kasserat in - utan leveranser!
    Är ni med?

    • Hej Lotta,
      Ser att du har haft en mail dialog med oss och fått svar tidigare. När du skriver här så kan det ta lite tid att få svar tyvär så kommer det inte till supporten då man måste maila dem så du får hjälp i frågor du har runt köp.

      Dina varor blev klar och hämtades i slutet på Maj där, så enligt spårningen så fick du dina varor 29 Maj. Vi är alltid på plats vid mailsupporten om det skulle var något i framtiden.
      Beklagar att du fick vänta så länge och att du trodde något var fel med köpet.

  • Har blivit lurad av dessa. Annlita aldrig dom.

    • Hej Pelle, vi behöver namn, order nr eller rätt e-post som köpet är gjort på för att kunna se vad som hänt då jag inte hittar något köp med din mailadress du skriver från nu.
      Skicka oss en mail så får du hjälp om du handlat och väntar på ett köp.

  • Ni har det absolut sämsta transportbolag som finns. Dom fick de ena paketet efter 10dar.
    Men det andra har inte kommit än och det hämtades upp i januari.
    Fy fan så dåligt.
    Hur i hellvete kan ni rekommendera ett sånt frakt bolag. Inget paket ingen ersättning.
    Ska absolut alldrig handla från er nån mer gång.fy fan

    • Hej Joakim,
      Beklagar för att det ser ut att var något som strulat till sig med ett av dina paket. Ta kontakt med supporten & fraktbolaget på mail så kommer de kunna hälpa dig att reda ut saken.

    • Hej Joakim
      Du kan vara glad att du fått ett paket efter 10 dagar.Jag har inte fått något paket av 3 st paket
      sedan beställningen den 16 februari nu 76 dagar håller med FY FAN

  • tur man inte handlar här längre

  • Hej igen 2019-04-11

    Varför får jag inget svar på mitt mejl

    Nu känns det verkligen som att jag har blivit Blåst på 3143 kr.

    Harry




    Hej nu skriver jag igen och undrar var mitt vin är varför jag kallar det för MITT är att den 25/2 betalade jag 3143 kr.
    Det är väl hög tid att transportbolagen är klara med sin uppdatering i EU som ni svarade mig förra gången.
    Jag som kund skall väl inte drabbas,jag anser att det är upp till er som säljare, skall se till att varorna kommer fram.
    Händer inget snart måste jag begära tillbaka pengarna.Det har nu gått 52 dagar totalt sedan jag beställde.

    mvh Harry

    Den 2019-02-16 kl. 18:00, skrev Lauréns Vinhandel:
    >
    > Laurens.se

    • Hej Glans,
      Ser att du har haft en maildialog med oss ang detta, samt att ditt nya köp från juni redan hämtats och borde vara hos dig nu.
      Om du fortsatt har strul med det tidgare köpet så ta kontakt med vår support så ska de hjälpa dig.

  • HEJ! Gjorde min beställning hos Drinko i februari och betalade mina varor via swish och likaså frakten till Decargo samma dag. Decargo mailade mig att min försändelse med nr 223226 var upphämtad i butiken 15 februari 2019 och ännu har inga varor dykt upp. Jag har mailat Decargo två gånger och första gången fick jag besked om att mina paket skulle komma till mej inom ett par veckor och andra gången fick jag besked om att det dröjde ytterligare tid. Inga paket har dykt upp ännu och jag funderar på om jag blivit lurad. Vid tidigare beställningar har allt fungerat. Min beställning skulle varit till ett stort kalas i mars men jag fick ju ordna det på annat sätt. Marie

    • Hej Marie,
      Beklagar att du fick vänta så på din beställning, ser du gjort köpet hos drinko även. Då du handlat ofta hos dem så vet du att du alltid får hjälp men saker kan ta lite tid tyvär ibland. Om du fortsatt väntar på ditt köp så ta kontakt med drinkos support så kommer de hjälpa dig.

  • morgan karlsson 09:07, april 2, 2019

    jag bestälde mina varor för två månader sedan. varför svarar dom inte på mina mail?. Nu vill jag veta var mina varor
    är. Frakten är betald, får jag mina varor till påsk? kräver ett svar omgående. 352460. 823227515

    • Hej Morgan,
      Ser att ditt köp är gjort hos drinko och inte på laurens, väntar du fortsatt på din order så skicak en mail till drinkos support så kommer de hjälpa dig.

  • Lars-Göran Larsson 14:30, april 1, 2019

    Gjorde min beställning 16 februari 2019 än ingen leverans !
    Varor och frakt betalt !!
    Katastrof !!!!

  • Det konstig att Kundservice inte svarar längre på alla meddelande, när kommer ni låsa upp problemet? Hur länge kommer vi vänta ?
    Jag har beställt min order för 27 01 19 och tills nu jag väntar. Sista gången jag beställer något från er.

  • Beställde och betalade varor 190202,som ej har kommit.Vad hör man?

  • Jävla tjaffs här från en massa beställare. Kan ni bättre komma över gränsen, åk själv då och sluta förstöra hoppet för andra mer tålmodiga beställare! . Jag är tacksam att Drinko hittar vägar förbi skatten, ibland på bekostnad av några extra veckor, Har fått min 5:e leverans helt utan anmärkning och utan tullastopp. Tack Drinko, bra jobbat. Denna gång var det en helt annan speditör som hanterade transporten över gränsen. Läste att några andra siter för tillfället helt ställt in transporter pga gränsproblem. Det är ändå här på Drinko det fungerar bäst, men gardera alltid med extra väntetid!! Hellre vänta 3 veckor extra än att att pröjsa ut flera extra tusen lappar till tullen! MVH/ Nöjd återkommande kund

    • lyssna inte på peter. man ska inte behöva vänta 2 veckor. inga andra bolag har sånt här strul

  • Det är dags att anmäla bolaget till konsumentverket meddela om någon har gjort

  • Hej jag köpte mina varor 40 dagar sedan men har fått ingen var försiktigt

  • Niclas Svedberg 20:27, mars 14, 2019

    Nu har det nästan gått 2 månader sen jag beställde. Jag har fått saker från Kina med båt snabbare än så. Har Decargo som ska transportera det sålt alla lastbilar,lyssnat på Miljöpartiet och återgått till höst eller? Ett är då säkert...det här bolaget och Drinko kommer att självdö om inte det blir bättre ordning än så här på leveranserna. Jag vet att Drinko inte har hand om leveransen men väljer man att samarbeta med ett sånt här pass uselt bolag ger det hela sig själv.
    Niclas Svedberg

  • Hej,

    Beställde varor för 3-4 veckor sedan och valde att betala på faktura. Idag damp det ner ett inkassokrav från Svea Ekonomi??? Har fortfarande inte fått mina varor....

    Luktar bluff....

    • Katastrof!! Min sambo beställde i januari, fakturan är betald och vi får fortfarande åka till Systembolaget för att köpa de varor drinko skulle ha levererat för längesedan. Men det är ju betalt så ett håll ut Mail då och då kostar ju inget. ALDRIG MER DRINKO!!!

  • 2 månader nu, när kommer min order? nästa år eller? 222794

  • Hej, Kan ni förklara vad problemen är med fraktbolaget Decargo vore väldigt intressant att få ett ärligt svar från er. Jag har väntat över 1 månad på leverans ordernr 823227147

  • Hej
    Håller med er övriga som klagat på Decargo. Beställde mina varor 7/2 har ännu inte fått dem, utan jag får bara ett mejl; 5 mars 2019 kl. 11:12 skrev Decargo :

    Hej ,
    Beklagar att detta tar tid
    Dom jobbar fortsatt på implementeringen av ändringarna och förhoppningsvis löser det sig här snart innom någon vecka, det tar tyvär längre tid än vad vi uppskattat tidigare men ska nog börja närma sig en lösning här snart.
    Du kommer få information när det närmar sig så det är bara att hålla ut en stund till.

    Jag bryr mig inte om implementeringar jag vill ha mina varor.
    Hälsningar
    LB

  • Elisabeth Roos 05:36, mars 6, 2019

    Beställde för över två veckor sedan. Fick besked om att det var försenat upp till 14 dagar. När 14 dagar hade passerat skrev jag igen. Då fick jag veta att det skulle ta ytterligare 14 dagar

  • Gjorde en beställning i mitten av Feb, och betalt allt inkl frakten, verkar som det inte är upphämtat ännu
    det är sämre än dåligt.

  • johan från gävle. 12:06, februari 25, 2019

    undrar bara vart min order tagit vägen? decargo är ju verkligen ett skämt som frakt företag anser jag!!!! man får ett mail den 29/1 att det är på väg men sen händer det inget mer!!!!!

    • Hej Johan, Beklagar att det drar ut på tiden. Som du säkert sett från de andra kommentererna här senaste veckan så har fraktbolagen endel förseningar pga ändringar osv som drabbar dig tyvär.
      De jobbar på saken och räknar med att det ska lösa sig innom någon vecka så det rullar på som vanligt och då kommer dina varor med.

Artiklar 26 till 50 av totalt 484

Lämna en kommentar
Vikt på din order: kg (Max 80 kg)
Gå till kassan X
.