Så här tycker våra kunder

Här kan du se vad vad våra kunder tycker om vår butik. Varför inte skriva en egen recension?

KOMMENTARER 732

  • Mats Hellsten 11:18, juli 5, 2017

    Så smidigt att varorna jem

  • Bengt Andåker 11:09, juli 5, 2017

    Stort beröm till er alla inom Drinko : inga problem,bra vänlig personal och sist men inte minst viktigt :
    Jättebra Priser

  • Anita Svedberg 10:40, juli 5, 2017

    Ett stort sortiment och alltid snabba leveranser. ställer man en fråga till kundtjänst, kommer svaret snabbt.

  • Jag har handlat nu en 5 ggr och är väldigt nöjd.

  • Drinko best online shop in the north of Europe for supply all kind drink and from so many countries.
    Cheers Drinko

  • Lars Åke Kwist 10:25, juli 5, 2017

    Har handlat hos Drinko ett flertal gånger och det har fungerat utmärkt.

  • helt enkel ett bara webbaktör fungerar jätte bra

  • Pernilla Rosander 10:03, juli 5, 2017

    Det är super bra att handla på drinko. Finns allt och välja på. Super smidigt

  • Hej jag tycker att är trevliga ni försöker att man alltid få det man har beställt det kommer oftas innan en vecka . Ni svarar alltid när man har frågor .Jag kommer att fortsätta å hanla av er ni är bäst Louice Ernst

  • Therese Zetterberg 09:50, juli 5, 2017

    Smidigt att beställa och trevlig kundservice. Dock lite lång väntetid ibland.

  • Jag tycker att ni är trevlig

  • Har beställt några gånger. Har alltid varit ett bra bemötande och snabba leveranser :) Service av hög klass så kan rekommendera Drinko!

  • Har beställt några gånger funkar helt perfekt.
    Har haft en kraschad leverans ,hanteringen av detta sköttes väldigt smätrfritt .helnöjd med DRINKO som leveranör

  • Yvonne Davidsson 06:16, juli 5, 2017

    Mycket smidigt att anlita Er vid beställning av viner som inte finns på Systembolagen i Sverige. Bussresor till Tyskland kostar ju ca 700 SEK och det får man många flaskor vin för.

  • Frerik Nyberg 05:32, juli 5, 2017

    Har alltid funkat som det ska snabbt och enkelt

  • Mikael Lundqvist 03:56, juli 5, 2017

    Provat beställa ett gäng gånger, fungerar perfekt! Är mycket nöjd!!!

  • Har alltid fungerat kalas, har väntat max 1 och en halv vecka på grejer, en gång tog det bara totalt 3 arbetsdagar, vilket jag tycker är väldigt bra.

  • Vi beställde varor 18maj har fortfarande inte fått några endast två paket.Skickat flera mail men bara standardsvar att dom ska återkomma men inget händer.vill nu ha tillbaks mina pengar som uppgår till 1985.00.DEt känns som att det är ett blufföretag.Jag känner mig väldigt lurad men det var både första o sista gången.

  • Bengt Jakobsson 12:37, juni 30, 2017

    Jag beställde varor för över 3000 kronor den 13 juni. Den 19 juni fick jag ett mejl om att en vara var slut, så dem väntade in denna vara innan man skickade paketet, inga problem för min del. Den 28 juni skickade jag ett mejl och undrade vad som hände, har fortfarande inte fått något svar. Skrev igår den 29 juni på messenger och undrade vad som hände med min order, trots att jag skrev vilket ordernummer det gällde, får jag tillbaka frågan "vilken order gäller det". Skrev tillbaks en gång till vilken order det gällde, efter detta har man inte ens varit aktiv på messenger. Skickade idag ett nytt mejl och undrade om man lagt ner företaget? Betalde min faktura den 27 juni precis som det var överenskommit. Jag kommer nu att ta kontakt med Svea ekonomi som hanterar fakturorna så att dem inte har dem som kunder längre. Kommer även att skriva till Facebook att spärra deras tillgänglighet. Ett riktigt STORT blufföretag är vad det är.

    • Verkligen tråkigt att höra Bengt och jag är ledsen för det. Vi har skrivit till dig per mail att vi fått slut på en vara: 3st Gallo Family Cabernet Sauvignon BIB, och att vi undrar om du kan tänka dig ett annat vin istället? Det går bra att svara här så kan vi till slut paketera klart din order så ditt ombud an hämta paketen. Hälsningar, Anna

      • Bengt Jakobsson 16:34, juni 30, 2017

        Det är inga problem, men jag vill gärna få besked på vad som händer, det är det jag hänger upp mej på. Ni får gärna skicka något likvärdigt vin. Jag tänkte bara att ni skriver att oftast får ni hem nya leveranser på 1-2 dagar. Men jag känner fortfarande att konversationerna inte är okej. Svara ärligt, så funkar det helt OK för mej!

        • Okej bra då kan vi slutföra paketeringen av din order och vi ersätter Gallovinet med en annan Cabernet Sauvignon. Ditt paket kommer då att hämtas av ditt ombud i morgon lördag eller på måndag. Du kommer då få en bekräftelse av det per mail. Ofta kommer varor vi saknar in på 1-2 dagar men ibland tar varor slut hos vår grossist och då måste vi byta ut varorna. Önskar dig en trevlig helg

          • Bengt jakobsson 11:33, juli 5, 2017

            Nu har jag fått mina varor och är nu nöjd. Lär er nu lite av detta att alltid hålla konversationen via mejl vid liv, det är det ända jag kräver.

  • Lisbeth Claesson 16:26, juni 23, 2017

    Handla hos er är smidigt på alla sätt
    Köper öl & vin och allt går lätt
    Sommaren många fester har
    alltid bra med välfylld bar
    Jag snart 55 år fyller
    Drinko min fest förgyller

  • Irene Hedström Annuss
    Beställde från Drinko 29-5 2017 tog lång tid med leverans Beställde 2 pack x2 Jägarmeister betalade 798,05 men när vi packade upp var det 1st flaska dom andra 3 har vi inte fått har försökt att ringa men tele nr är inte i bruk har skrivit många gånger men får inga svar nu undrar jag vad är Drinko för företag Är inte nöjd antingen ska jag ha 3 flaskor eller pengar tillbaka

    • Hej Irene.
      Vi har varit överbelastade inför midsommar varav det tagit extra lång tid med din order och jag beklagar det. Ang den vara vi missat i ditt paket har du nu kontakt med kundservice där vi hjälper dig med detta. Önskar dig en glad midsommar

  • Hej

    Tydligen blev mitt inlägg borttaget. Men jag lägger upp det igen.
    Köp inte något hos Drinko. Du får upp en ruta med fraktbolag att välja mellan. Drinkos rekommendation.
    Valde Decargo. 4 av 5 kolli kom fram till olika destinationer, men fick till slut hem 4 st.
    Det femte var skadad och skickades i retur. Har sedan inte sett av paketet och Decargo svarar inte på mail.
    Får heller ingen support från Drinko. Betalade fakturan, vilket jag inte skulle gjort eftersom alla varor inte kommit fram.
    Kommer inte att handla där igen. Ett skojar företag

    • Hej Glenn.

      Har sett att du nu har fått hjälp både hos Decargo och hos oss. Tråkigt då ett paket går sönder och Decargo kommer givetvis ersätta dig för det.

    • Dom har tagit bort mina kommentarer flera gånger. Riktiga skojare, beställde varor för ca 4 veckor sedan
      har inte fått DRM ännu, inget svar går man heller

      • Hej Michel.
        Vi har kontakt nu via vår kundservice så vi kommer hjälpa dig med paketet. Ledsen det dragit ut på tiden

  • mycket bra service,fast jag inte fick,min vin dunk.men det fixade ni,mycket bra. en eloge till drinko.

  • Lisbeth Claesson 12:23, juni 11, 2017

    Lätt & smidigt det är
    med Drinko slippa bär
    Drickan kommer fram
    och pengar vi vann
    Öl & vin vi beställt
    utan att gubben gnällt
    Fylla kylen med goda drycker
    gästerna får välja vad de tycker

  • Thomas Östman 02:47, juni 8, 2017

    Toppen sida, med brett utbud av många fina produkter. Rekommenderas varmt!

Artiklar 276 till 300 av totalt 486

Lämna en kommentar
Vikt på din order: kg (Max 80 kg)
Gå till kassan X
.