Så här tycker våra kunder

Här kan du se vad vad våra kunder tycker om vår butik. Varför inte skriva en egen recension?

KOMMENTARER 684

  • Går ju inte att skapa konto heller för den delen på Decargo. Jag ringde till fraktbolaget men där snackades det bara ryska. La beställning med swishbetalning Måndag den 10/6. Det här har aldrig varit några problem förut..

  • Stevw karlsson 23:18, juni 15, 2019

    Jävla värdelöst transport företag...... går fortare med sparkcykel till Tyskland fram och tillbaka

  • Ja var på väg och beställa så såg jag vilka problem med er transporter de är så de blir ingen beställning.
    MVH Lars Lindberg

  • Hejsan jag beställde en massa för väldigt länge sedan bokade frakt direkt efteråt men fortfarande inte fått någon bekräftelse från decargo tycker det är skit att man skriver ut 4-10 arbetsdagar har gått snart 10 och inte ens fått en bekräftelse att dom ska hämta sakerna?

  • Skriv i er annons att ni har strul med leveranserna ljust nu

  • Fredrik nolsson 20:41, juni 3, 2019

    Haha här kommer en till missnöjd beställde 26/2 men inte en öl

  • Beställde 30/1 har inte fått någon leverans än.

  • Hej, Drinko och Lauren!

    Det här borde ni ju svara på - om ni är måna om era kunder! Eller hur?

    Vi väntar på ett svar!

  • Hej igen!
    Jag kommer också att anmäla Facebooksidan Drinko.se för oseriös marknadsföring til Facebook - huruvida det har någon effekt - vet jag inte.

    Lotta

  • Det här är inte ok!
    Ett sådant här bolag ska inte få finnas på nätet. Att inte ha ett telefonnummer som man kan ringa är bara så dåligt!
    Och inga förklaringar - vid försenade leveranser!

    Nu kontaktar vi Konsument Europa - för att få bort det här bolaget! Men först ska de betala tillbaka alla pengar de kasserat in - utan leveranser!
    Är ni med?

  • Jag har inte fått någon leverans från min beställning den14 mars! Förstår inte vad de håller på med!!
    Hej, ni alla nu anmäler vi dem till Konsument Europa - så de blir svartlistade och då borde deras hemsida tas bort/försvinna!
    Jag har begärt svar inom 24 timmar - idag 26/5 (min beställning lades 14/3) - annars blir det aktion.
    Är ni med?
    mvh
    Lotta

  • Har blivit lurad av dessa. Annlita aldrig dom.

    • Jag har inte fått någon leverans från min beställning den14 mars! Förstår inte vad de håller på med!!
      Hej, ni alla nu anmäler vi dem till Konsument Europa - så de blir svartlistade och då borde deras hemsida tas bort/försvinna!
      Jag har begärt svar inom 24 timmar - idag 26/5 (min beställning lades 14/3) - annars blir det aktion.
      Är ni med?
      mvh
      Lotta

  • Ni har det absolut sämsta transportbolag som finns. Dom fick de ena paketet efter 10dar.
    Men det andra har inte kommit än och det hämtades upp i januari.
    Fy fan så dåligt.
    Hur i hellvete kan ni rekommendera ett sånt frakt bolag. Inget paket ingen ersättning.
    Ska absolut alldrig handla från er nån mer gång.fy fan

    • Hej Joakim
      Du kan vara glad att du fått ett paket efter 10 dagar.Jag har inte fått något paket av 3 st paket
      sedan beställningen den 16 februari nu 76 dagar håller med FY FAN

  • tur man inte handlar här längre

  • Hej igen 2019-04-11

    Varför får jag inget svar på mitt mejl

    Nu känns det verkligen som att jag har blivit Blåst på 3143 kr.

    Harry




    Hej nu skriver jag igen och undrar var mitt vin är varför jag kallar det för MITT är att den 25/2 betalade jag 3143 kr.
    Det är väl hög tid att transportbolagen är klara med sin uppdatering i EU som ni svarade mig förra gången.
    Jag som kund skall väl inte drabbas,jag anser att det är upp till er som säljare, skall se till att varorna kommer fram.
    Händer inget snart måste jag begära tillbaka pengarna.Det har nu gått 52 dagar totalt sedan jag beställde.

    mvh Harry

    Den 2019-02-16 kl. 18:00, skrev Lauréns Vinhandel:
    >
    > Laurens.se

  • morgan karlsson 18:09, april 9, 2019

    när får jag mina varor vill ha svar omgående!!!

  • HEJ! Gjorde min beställning hos Drinko i februari och betalade mina varor via swish och likaså frakten till Decargo samma dag. Decargo mailade mig att min försändelse med nr 223226 var upphämtad i butiken 15 februari 2019 och ännu har inga varor dykt upp. Jag har mailat Decargo två gånger och första gången fick jag besked om att mina paket skulle komma till mej inom ett par veckor och andra gången fick jag besked om att det dröjde ytterligare tid. Inga paket har dykt upp ännu och jag funderar på om jag blivit lurad. Vid tidigare beställningar har allt fungerat. Min beställning skulle varit till ett stort kalas i mars men jag fick ju ordna det på annat sätt. Marie

  • morgan karlsson 09:07, april 2, 2019

    jag bestälde mina varor för två månader sedan. varför svarar dom inte på mina mail?. Nu vill jag veta var mina varor
    är. Frakten är betald, får jag mina varor till påsk? kräver ett svar omgående. 352460. 823227515

  • morgan karlsson 08:37, april 2, 2019

    jag bestälde mina varor för två månader sedan. varför svarar dom inte på mina mail?. Nu vill jag veta var mina varor
    är. Frakten är betald, får jag mina varor till påsk? kräver ett svar omgående.

  • Lars-Göran Larsson 14:30, april 1, 2019

    Gjorde min beställning 16 februari 2019 än ingen leverans !
    Varor och frakt betalt !!
    Katastrof !!!!

  • Det konstig att Kundservice inte svarar längre på alla meddelande, när kommer ni låsa upp problemet? Hur länge kommer vi vänta ?
    Jag har beställt min order för 27 01 19 och tills nu jag väntar. Sista gången jag beställer något från er.

  • Beställde och betalade varor 190202,som ej har kommit.Vad hör man?

  • Jävla tjaffs här från en massa beställare. Kan ni bättre komma över gränsen, åk själv då och sluta förstöra hoppet för andra mer tålmodiga beställare! . Jag är tacksam att Drinko hittar vägar förbi skatten, ibland på bekostnad av några extra veckor, Har fått min 5:e leverans helt utan anmärkning och utan tullastopp. Tack Drinko, bra jobbat. Denna gång var det en helt annan speditör som hanterade transporten över gränsen. Läste att några andra siter för tillfället helt ställt in transporter pga gränsproblem. Det är ändå här på Drinko det fungerar bäst, men gardera alltid med extra väntetid!! Hellre vänta 3 veckor extra än att att pröjsa ut flera extra tusen lappar till tullen! MVH/ Nöjd återkommande kund

    • lyssna inte på peter. man ska inte behöva vänta 2 veckor. inga andra bolag har sånt här strul

  • Det är dags att anmäla bolaget till konsumentverket meddela om någon har gjort

  • Hej jag köpte mina varor 40 dagar sedan men har fått ingen var försiktigt

Artiklar 1 till 25 av totalt 467

Lämna en kommentar
Vikt på din order: kg (Max 80 kg)
Gå till kassan X
.