Så här tycker våra kunder

Här kan du se vad vad våra kunder tycker om vår butik. Varför inte skriva en egen recension?

KOMMENTARER 707

  • Hejsan! Jag skickade efter från Drinko i April 2019 och följde paketet som gick till Norge. Har ringt både Drinko och frakt bolaget, men det är som vanligt att man ska vänta. Har paketet skickats fel så skickas det tillbaka till avsändaren står det. Men det konstiga är att det står att paketet har levererats till mej. Jag tyckerdet är konstigt om det kan returneras till avsändaren när det står att jag är avsändaren kollade en gång på ett paket jag fick från Drinko . Det är något väldigt mystiskt med det hela. Fraktbolaget ska ju köra hem det till kunden men det går ju med PostNord hur går detta till. Jag är väldigt besviken på Drinko och kommer inte att handla där mera. SKÄRPNING DRINKO

  • Det står 5 till 15 arbetsdagar leverans hade de varit de hade ja beställt omg.
    men så är de ju inte något är fel, synd att få de till dörren regelbundet hade ju varit en dröm

  • Det är tragiskt att ni på drinko blir drabbad av företaget decargo, det är synd att ni inte kan knyta fler fraktbolag till ert företag, man är ju ganska låst om det bara finns ett val. Eftersom många handlar för att handla på ett "smartare sätt" så är det synd att ni får all skit. Men ett måste ni bli bättre på detta med att förmedla fraktbolaget behöver bli frakbolagen. Japp mitt paket är också borta...

    • Hej Maria,
      Skriv gärna till vår support om du saknar ett köp så ska dom hjälpa dig att ta reda på vad som hänt.
      Det är tyvär förseningar i packningen just nu så det kan vara grunden till att du fortsatt väntar på dina varor.

  • Gjorde en beställning 16 maj har betalat men inget paket ännu

    • Hej Tobbe,
      din order ser inte ut att vara färdigpackad än så ta kontakt med supporten om du har funderingar runt köpet.

  • Väntat sedan 5 april, 21 juni komma varorna till Sverige. Har postnord app. Äntligen..tänkte jag, va faan händer??? PostNord vill ha feed. Varorna har levererats??? Inte till mig i.a.f Tror dom är tillbaka i Tyskland

    • Hej Björn,
      Ser att du handlat hos drinko.se och inte på laurens, men om dina varor var i Sverige 21 juni men inte kommit än så kan du ha rätt i att postnord gjort fel och returnerat dem. ta kontakt med Drinko och fraktbolaget du anlitade så kommer de kunna hjälpa dig om det gått i retur.

  • Tänkte beställa men när jag kom till vad kunderna tycker så är det uteslutet pga att kunderna inte får varan..... o ni avsäger er allt ansvar.

    • Hej Roland, vi avsäger oss inget, alla får svar på mail och hjälp men ibland kan det hända saker som gör att det tar tid tyvär.

  • Beställde i februari och fortfarande ingen leverans. Drinko skriver att de inte e deras fel utan fraktbolaget, vilket jag inte alls håller med om.
    Detta var det sista Drinko skrev till mig för en månad sen.
    ” Vi fick höra i veckan att dom börjar närma sig att ha kontroll så du kommer nog få information av dom i Juni-Juli här senast.”
    Snart juli och fortfarande ingen leverans eller någon information.
    Förstår att de bara pratar skit och att jag aldrig kommer få se min beställning, men att Drinko slår ifrån sig alla skyldigheter för att man själv får välja fraktbolag tycker jag är helt sjukt. Det är Drinko som rekommenderar dem och alkoholen har jag beställt från deras sida. Riktigt dåligt!!

    • Hej Henrik.
      Ta kontakt med Drinkos support eller fraktboalget du anlitat där så ska dom nog kunna hjälpa dig.
      Det stämmer att fraktbolagen hade problem tidigare iår men som vi hört så ska det vara klart och fungera igen nu så se med dom så kommer du få hjälp.

  • Nu Drinko får ni börja ta ert ansvar stämma decargo eller följ med i stormen som kommer att bli i en megafon,
    när juristerna får sätta tänderna i detta en megafon i Facebok med andra media,det finns många "kunder"här som känner sig blåsta som ni borde förstå.Själv har jag väntat på en leverans sedan januari i år 2019.Har varit kund sedan 5 år tillbaks.Ni har svuret er fria från transporten genom att låta kunden själv bestämma men ni kommer inte att kunna sitta gömda i ett hörn för den sakens skull eftersom det är ni som rekomenderat transportföretaget.Ni skyfflar ifrån er ansvaret och ber folk att kontakta decargo som man där möts av en oigenomtränglig vägg.SKÄRPNING.

    • Hej Eva,
      Ta kontakt med Drinkos support & evnt fraktbolaget du anlitat där så ska dom nog kunna hjälpa dig med saken.
      På Drinko där anlitar du egen transport och då ansvarar fraktbolaget för paketen när de lämnar dom på sin resa mot dig. Hos oss på laurens så är det vi som ordnar med transporten åt dig och även inbetalning av svenska avgifter på alkoholen som måste göras så att inte det blir strul med Tullen.

  • Går ju inte att skapa konto heller för den delen på Decargo. Jag ringde till fraktbolaget men där snackades det bara ryska. La beställning med swishbetalning Måndag den 10/6. Det här har aldrig varit några problem förut..

  • Stevw karlsson 23:18, juni 15, 2019

    Jävla värdelöst transport företag...... går fortare med sparkcykel till Tyskland fram och tillbaka

  • Ja var på väg och beställa så såg jag vilka problem med er transporter de är så de blir ingen beställning.
    MVH Lars Lindberg

    • Hej Lars,
      Yes fraktbolagen hade stop tidigare iår men det är löst nu och det rullar på som vanligt hos dem. Det är endel för lagret att ta ikapp bara nu men det körs iväg ordrar varje dag fortare och fortare nu. Ut i juli här så är det normala leveranstider.

      • Ja och Ronald kanske kommer i om kort beställa, men är lite rädd för sista gång ladde tullen beslag på våra varor och kartongen uppbruten och några trasiga.

        • Hej
          Handlar du på laurens så är alla skatter och avgifter betalda så Tullen ska inte beslagta något isf.
          Känner till vad som hänt sist med ronalds leverans och där hade Tullen gjort fel och även erkänt detta i efterhand så det ska vara ordnat nu

  • Hejsan jag beställde en massa för väldigt länge sedan bokade frakt direkt efteråt men fortfarande inte fått någon bekräftelse från decargo tycker det är skit att man skriver ut 4-10 arbetsdagar har gått snart 10 och inte ens fått en bekräftelse att dom ska hämta sakerna?

    • Hej Anton,
      Beklagar att du fått vänta extra på ditt köp. Ta kontakt med supporten på drinko där du handlat så kommer de kunna informera dig om vad som händer och när din order evnt är klar för att hämtas.

  • Skriv i er annons att ni har strul med leveranserna ljust nu

  • Fredrik nolsson 20:41, juni 3, 2019

    Haha här kommer en till missnöjd beställde 26/2 men inte en öl

    • Hej
      Har du ett order nummer på köpet? provade söka på din mailadress men fick inte upp något. Det har varit förseningar pga fraktbolaget väntade på nya avtal tidigare iår med det är klart nu hos dem så köpte du i slutet på februari borde du fått det till nu. Har du skickat oss en mail om saken, om inte så gör gärna det så ska vi hjälpa dig

  • Beställde 30/1 har inte fått någon leverans än.

    • Hej Jan,
      Om du fortfarande väntar på ett köp som hämtats i januari så ta kontakt med oss och fraktbolaget på mailsupporten så kommer de kunna hälpa dig att reda ut saken.

  • Hej, Drinko och Lauren!

    Det här borde ni ju svara på - om ni är måna om era kunder! Eller hur?

    Vi väntar på ett svar!

  • Det här är inte ok!
    Ett sådant här bolag ska inte få finnas på nätet. Att inte ha ett telefonnummer som man kan ringa är bara så dåligt!
    Och inga förklaringar - vid försenade leveranser!

    Nu kontaktar vi Konsument Europa - för att få bort det här bolaget! Men först ska de betala tillbaka alla pengar de kasserat in - utan leveranser!
    Är ni med?

    • Hej Lotta,
      Ser att du har haft en mail dialog med oss och fått svar tidigare. När du skriver här så kan det ta lite tid att få svar tyvär så kommer det inte till supporten då man måste maila dem så du får hjälp i frågor du har runt köp.

      Dina varor blev klar och hämtades i slutet på Maj där, så enligt spårningen så fick du dina varor 29 Maj. Vi är alltid på plats vid mailsupporten om det skulle var något i framtiden.
      Beklagar att du fick vänta så länge och att du trodde något var fel med köpet.

  • Har blivit lurad av dessa. Annlita aldrig dom.

    • Hej Pelle, vi behöver namn, order nr eller rätt e-post som köpet är gjort på för att kunna se vad som hänt då jag inte hittar något köp med din mailadress du skriver från nu.
      Skicka oss en mail så får du hjälp om du handlat och väntar på ett köp.

  • Ni har det absolut sämsta transportbolag som finns. Dom fick de ena paketet efter 10dar.
    Men det andra har inte kommit än och det hämtades upp i januari.
    Fy fan så dåligt.
    Hur i hellvete kan ni rekommendera ett sånt frakt bolag. Inget paket ingen ersättning.
    Ska absolut alldrig handla från er nån mer gång.fy fan

    • Hej Joakim,
      Beklagar för att det ser ut att var något som strulat till sig med ett av dina paket. Ta kontakt med supporten & fraktbolaget på mail så kommer de kunna hälpa dig att reda ut saken.

    • Hej Joakim
      Du kan vara glad att du fått ett paket efter 10 dagar.Jag har inte fått något paket av 3 st paket
      sedan beställningen den 16 februari nu 76 dagar håller med FY FAN

  • tur man inte handlar här längre

  • Hej igen 2019-04-11

    Varför får jag inget svar på mitt mejl

    Nu känns det verkligen som att jag har blivit Blåst på 3143 kr.

    Harry




    Hej nu skriver jag igen och undrar var mitt vin är varför jag kallar det för MITT är att den 25/2 betalade jag 3143 kr.
    Det är väl hög tid att transportbolagen är klara med sin uppdatering i EU som ni svarade mig förra gången.
    Jag som kund skall väl inte drabbas,jag anser att det är upp till er som säljare, skall se till att varorna kommer fram.
    Händer inget snart måste jag begära tillbaka pengarna.Det har nu gått 52 dagar totalt sedan jag beställde.

    mvh Harry

    Den 2019-02-16 kl. 18:00, skrev Lauréns Vinhandel:
    >
    > Laurens.se

    • Hej Glans,
      Ser att du har haft en maildialog med oss ang detta, samt att ditt nya köp från juni redan hämtats och borde vara hos dig nu.
      Om du fortsatt har strul med det tidgare köpet så ta kontakt med vår support så ska de hjälpa dig.

  • HEJ! Gjorde min beställning hos Drinko i februari och betalade mina varor via swish och likaså frakten till Decargo samma dag. Decargo mailade mig att min försändelse med nr 223226 var upphämtad i butiken 15 februari 2019 och ännu har inga varor dykt upp. Jag har mailat Decargo två gånger och första gången fick jag besked om att mina paket skulle komma till mej inom ett par veckor och andra gången fick jag besked om att det dröjde ytterligare tid. Inga paket har dykt upp ännu och jag funderar på om jag blivit lurad. Vid tidigare beställningar har allt fungerat. Min beställning skulle varit till ett stort kalas i mars men jag fick ju ordna det på annat sätt. Marie

    • Hej Marie,
      Beklagar att du fick vänta så på din beställning, ser du gjort köpet hos drinko även. Då du handlat ofta hos dem så vet du att du alltid får hjälp men saker kan ta lite tid tyvär ibland. Om du fortsatt väntar på ditt köp så ta kontakt med drinkos support så kommer de hjälpa dig.

  • morgan karlsson 09:07, april 2, 2019

    jag bestälde mina varor för två månader sedan. varför svarar dom inte på mina mail?. Nu vill jag veta var mina varor
    är. Frakten är betald, får jag mina varor till påsk? kräver ett svar omgående. 352460. 823227515

    • Hej Morgan,
      Ser att ditt köp är gjort hos drinko och inte på laurens, väntar du fortsatt på din order så skicak en mail till drinkos support så kommer de hjälpa dig.

  • Lars-Göran Larsson 14:30, april 1, 2019

    Gjorde min beställning 16 februari 2019 än ingen leverans !
    Varor och frakt betalt !!
    Katastrof !!!!

  • Det konstig att Kundservice inte svarar längre på alla meddelande, när kommer ni låsa upp problemet? Hur länge kommer vi vänta ?
    Jag har beställt min order för 27 01 19 och tills nu jag väntar. Sista gången jag beställer något från er.

Artiklar 1 till 25 av totalt 471

Lämna en kommentar
Vikt på din order: kg (Max 80 kg)
Gå till kassan X
.