OBS - Just nu är det väldigt långa leveranstider när du köper frakt till Sverige. Räkna med upp till 30 dagar.

Så här tycker våra kunder

Här kan du se vad vad våra kunder tycker om vår butik. Varför inte skriva en egen recension?

KOMMENTARER 671

  • Har blivit lurad av dessa. Annlita aldrig dom.

  • Ni har det absolut sämsta transportbolag som finns. Dom fick de ena paketet efter 10dar.
    Men det andra har inte kommit än och det hämtades upp i januari.
    Fy fan så dåligt.
    Hur i hellvete kan ni rekommendera ett sånt frakt bolag. Inget paket ingen ersättning.
    Ska absolut alldrig handla från er nån mer gång.fy fan

    • Hej Joakim
      Du kan vara glad att du fått ett paket efter 10 dagar.Jag har inte fått något paket av 3 st paket
      sedan beställningen den 16 februari nu 76 dagar håller med FY FAN

  • tur man inte handlar här längre

  • Hej igen 2019-04-11

    Varför får jag inget svar på mitt mejl

    Nu känns det verkligen som att jag har blivit Blåst på 3143 kr.

    Harry




    Hej nu skriver jag igen och undrar var mitt vin är varför jag kallar det för MITT är att den 25/2 betalade jag 3143 kr.
    Det är väl hög tid att transportbolagen är klara med sin uppdatering i EU som ni svarade mig förra gången.
    Jag som kund skall väl inte drabbas,jag anser att det är upp till er som säljare, skall se till att varorna kommer fram.
    Händer inget snart måste jag begära tillbaka pengarna.Det har nu gått 52 dagar totalt sedan jag beställde.

    mvh Harry

    Den 2019-02-16 kl. 18:00, skrev Lauréns Vinhandel:
    >
    > Laurens.se

  • morgan karlsson 18:09, april 9, 2019

    när får jag mina varor vill ha svar omgående!!!

  • HEJ! Gjorde min beställning hos Drinko i februari och betalade mina varor via swish och likaså frakten till Decargo samma dag. Decargo mailade mig att min försändelse med nr 223226 var upphämtad i butiken 15 februari 2019 och ännu har inga varor dykt upp. Jag har mailat Decargo två gånger och första gången fick jag besked om att mina paket skulle komma till mej inom ett par veckor och andra gången fick jag besked om att det dröjde ytterligare tid. Inga paket har dykt upp ännu och jag funderar på om jag blivit lurad. Vid tidigare beställningar har allt fungerat. Min beställning skulle varit till ett stort kalas i mars men jag fick ju ordna det på annat sätt. Marie

  • morgan karlsson 09:07, april 2, 2019

    jag bestälde mina varor för två månader sedan. varför svarar dom inte på mina mail?. Nu vill jag veta var mina varor
    är. Frakten är betald, får jag mina varor till påsk? kräver ett svar omgående. 352460. 823227515

  • morgan karlsson 08:37, april 2, 2019

    jag bestälde mina varor för två månader sedan. varför svarar dom inte på mina mail?. Nu vill jag veta var mina varor
    är. Frakten är betald, får jag mina varor till påsk? kräver ett svar omgående.

  • Lars-Göran Larsson 14:30, april 1, 2019

    Gjorde min beställning 16 februari 2019 än ingen leverans !
    Varor och frakt betalt !!
    Katastrof !!!!

  • Det konstig att Kundservice inte svarar längre på alla meddelande, när kommer ni låsa upp problemet? Hur länge kommer vi vänta ?
    Jag har beställt min order för 27 01 19 och tills nu jag väntar. Sista gången jag beställer något från er.

  • Beställde och betalade varor 190202,som ej har kommit.Vad hör man?

  • Jävla tjaffs här från en massa beställare. Kan ni bättre komma över gränsen, åk själv då och sluta förstöra hoppet för andra mer tålmodiga beställare! . Jag är tacksam att Drinko hittar vägar förbi skatten, ibland på bekostnad av några extra veckor, Har fått min 5:e leverans helt utan anmärkning och utan tullastopp. Tack Drinko, bra jobbat. Denna gång var det en helt annan speditör som hanterade transporten över gränsen. Läste att några andra siter för tillfället helt ställt in transporter pga gränsproblem. Det är ändå här på Drinko det fungerar bäst, men gardera alltid med extra väntetid!! Hellre vänta 3 veckor extra än att att pröjsa ut flera extra tusen lappar till tullen! MVH/ Nöjd återkommande kund

    • lyssna inte på peter. man ska inte behöva vänta 2 veckor. inga andra bolag har sånt här strul

  • Det är dags att anmäla bolaget till konsumentverket meddela om någon har gjort

  • Hej jag köpte mina varor 40 dagar sedan men har fått ingen var försiktigt

  • Niclas Svedberg 20:27, mars 14, 2019

    Nu har det nästan gått 2 månader sen jag beställde. Jag har fått saker från Kina med båt snabbare än så. Har Decargo som ska transportera det sålt alla lastbilar,lyssnat på Miljöpartiet och återgått till höst eller? Ett är då säkert...det här bolaget och Drinko kommer att självdö om inte det blir bättre ordning än så här på leveranserna. Jag vet att Drinko inte har hand om leveransen men väljer man att samarbeta med ett sånt här pass uselt bolag ger det hela sig själv.
    Niclas Svedberg

  • Hej,

    Beställde varor för 3-4 veckor sedan och valde att betala på faktura. Idag damp det ner ett inkassokrav från Svea Ekonomi??? Har fortfarande inte fått mina varor....

    Luktar bluff....

    • Katastrof!! Min sambo beställde i januari, fakturan är betald och vi får fortfarande åka till Systembolaget för att köpa de varor drinko skulle ha levererat för längesedan. Men det är ju betalt så ett håll ut Mail då och då kostar ju inget. ALDRIG MER DRINKO!!!

  • 2 månader nu, när kommer min order? nästa år eller? 222794

  • Hej, Kan ni förklara vad problemen är med fraktbolaget Decargo vore väldigt intressant att få ett ärligt svar från er. Jag har väntat över 1 månad på leverans ordernr 823227147

  • Hej
    Håller med er övriga som klagat på Decargo. Beställde mina varor 7/2 har ännu inte fått dem, utan jag får bara ett mejl; 5 mars 2019 kl. 11:12 skrev Decargo :

    Hej ,
    Beklagar att detta tar tid
    Dom jobbar fortsatt på implementeringen av ändringarna och förhoppningsvis löser det sig här snart innom någon vecka, det tar tyvär längre tid än vad vi uppskattat tidigare men ska nog börja närma sig en lösning här snart.
    Du kommer få information när det närmar sig så det är bara att hålla ut en stund till.

    Jag bryr mig inte om implementeringar jag vill ha mina varor.
    Hälsningar
    LB

  • Elisabeth Roos 05:36, mars 6, 2019

    Beställde för över två veckor sedan. Fick besked om att det var försenat upp till 14 dagar. När 14 dagar hade passerat skrev jag igen. Då fick jag veta att det skulle ta ytterligare 14 dagar

  • Gjorde en beställning i mitten av Feb, och betalt allt inkl frakten, verkar som det inte är upphämtat ännu
    det är sämre än dåligt.

  • johan från gävle. 12:06, februari 25, 2019

    undrar bara vart min order tagit vägen? decargo är ju verkligen ett skämt som frakt företag anser jag!!!! man får ett mail den 29/1 att det är på väg men sen händer det inget mer!!!!!

    • Hej Johan, Beklagar att det drar ut på tiden. Som du säkert sett från de andra kommentererna här senaste veckan så har fraktbolagen endel förseningar pga ändringar osv som drabbar dig tyvär.
      De jobbar på saken och räknar med att det ska lösa sig innom någon vecka så det rullar på som vanligt och då kommer dina varor med.

  • Hej! Beställde varor den 26 jan. och mailade fraktfirman Decargo när det dröjde med frakten och de svarade detta: "Det har varit förseningar i EU som gjort att det dragit ut på tiden. Dina varor hämtades i starten på veckan hos butiken och det ska registreras in i Sverige i nästa vecka eller senast den efter." - Detta mailade Decargo mig för ett par veckor sedan!

    Efter det har jag inte hört någonting eller fått några varor. Snälla Drinko byt transportföretag, som det är nu är dom ju rena skämtet!

    Hälsningar Ebbe

    • Beklagar att det drar ut på tiden för dig Ebbe, dom jobbar på att lösa förseningarna och var i kontakt med oss i veckan som var ang att de tror det är löst innom någon vecka så du kommer få dina varor till slut.

    • du vet ebbe drinko ger fan i om vi får varor eller inte. dom va bättre förr innan dom anlitade decargo.

      • Hej mattias, det stämmer väll endå inte? Alla våra kunder har garanti från fraktbolagen, något vi även svarat dig på mail om. Tyvär så har dom ändringar i sina fraktavtal som ger längre leveranstider tills de fått allt på plats. Något som är beklagligt såklart. De jobbar på spräng för att lösa det.

  • Hej jag fick endast 1 av 2 st paket, fraktbolaget ni rekommenderar är ju ett skämt! Det går ju inte ens att kontakta dom. Vad ska man göra ? Beställde mina varor för 1 månad sen!

    • Beklagar att det ena paketet dröjer, fraktbolagen jobbar på ändringar som gjort att ditt sista paket snart kommer vara påväg mot dig och Sverige. Dom kommer ta kontakt när det närmar sig.
      Skriv en mail till oss så ska vi se på någon form av kompensation såklart för den extra väntan du fått vara med om.

  • Gick snabbt och smidigt att beställa snabbt mail att varorna var hämtade o packade, sen var det stopp tog 2 veckor innan dom hörde av sig. Det är för lång tid försökte maila fick inget svar hittar inget tel till dom som hämtar och kör ut det är dåligt. Annars varorna var fint packade helt o fint.

    • Beklagar att du får vara med om förseningar just nu hos transportbolagen. Dom har varit i kontakt med oss och jobbar på att lösa det fortast möjligt så du kan få dina varor in till Sverige.
      Skriv en mail till oss så ser vi på kompensation för den extra väntan du fått vara med om.

Artiklar 1 till 25 av totalt 456

Lämna en kommentar
Vikt på din order: kg (Max 80 kg)
Gå till kassan X
.